Napjainkban a professzionális webes megjelenés már elengedhetetlen egy sikeres cég kommunikációjához, hiszen a honlap az egyik legfontosabb online kommunikációs eszköz. 

A honlap, mint a bevéltelszerzés egyik fontos eszköze

Fontos, hogy a holnap ne csak grafikailag illeszkedjen a vállalkozás arculatába, hanem hatékonyan tudjon leadeket, vásárlókat is generálni. Egy jól megtervezett weboldal akárcsak a jól berendezett üzlet különféle vásárlói útvonalakkal rendelkezik, ahol az adott célcsoportok megtalálhatják az igényeiknek megfelelő terméket, szolgáltatást. 

Egyedi, mégis az arculatba illeszkedő megjelenés

Egy weboldal sikere nagyban múlik azon, hogy az megjelenésében is tükrözze a vállalkozás saját brandértékeit. Pontosan, ezért az online arculati elemeket, mint színeket, piktogramokat, valamint kiegészítő szimbólumokat, úgy választjuk meg, hogy azok azonosak legyenek a vállalat arculatával. A cél az, hogy a honlap a vállalkozás fizikai megjelenésének kiterjesztése legyen az online térben. Az általunk tervezett weboldalak ugyanazokat a márka üzenetet, életérzést hordozzák, mint az adott vállalkozás bármilyen más kommunikációs eleme.

Fókuszáljunk a célcsoportra

Nem lehet hatékony weboldalt készíteni anélkül, hogy tisztában lennénk azzal, kik azok, akiket megszólí

Nem lehet hatékonyan működő, nagy eléréssel rendelkező honlapot készíteni anélkül, hogy tisztában lennénk azzal, kik azok, akiket megszólítunk. A célközönség ismerete lehetővé teszi, hogy a kommunikációnkat és szolgáltatásainkat ennek megfelelően alakítsuk. Éppen ezért a közös munkát mindig azzal kezdjük, hogy meghatározzuk kik alkotják az adott vállalkozás vásárlóit, kiket kell megszólítanunk a weboldallal.

tunk. A célközönség ismerete lehetővé teszi, hogy a kommunikációnkat és szolgáltatásainkat ennek megfelelően alakítsuk.

SEO / Kulcsszó stratégia kialakítása

Bármilyen jó weboldalt készítünk, amennyiben nem optimalizáljuk a tartalmát a Google kereső motorjához csak nagyon nehezen tudunk eljutni a potenciális vásárlóinkhoz. Így amikor már tisztában vagyunk azzal, hogy kik alkotják a célközönségünket, kulcsszavakat kell kiválasztanunk, hogy honlapunk könnyen megtalálható legyen a keresőkben. Érdemes olyan kulcsszavakat is használni, amelyek az adott szolgáltatáshoz, termékhez kapcsolódnak.

A közös munka során természetesen ennél a lépésnél is végig segítünk ügyfeleinknek kialakítani a megfelelő stratégiát.