A Magyar Franchise Szövetség szervezésében a Franchise Képzés 2.0 sorozat, amely az alapképzésre építve még mélyebb betekintést ad a résztvevőknek a franchise hálózatok működésébe, valamint a felmerülő kihívásokra.
A tematikát a felmerülő igények alapján állítottuk össze, így összeszedtük a franchise partner kereséshez és a növekedéshez kapcsolódó legfontosabb tapasztalatokat. Végig járjuk, hogy milyen felületeken és stratégiával találnak a franchise hálózatok a legsikeresebben partnereket, milyen életciklusokon mennek át és ezek milyen kihívásokkal járnak.
Az első egységtől egészen a századikig számos hálózat építésében vettünk már részt, ezt a tudást adjuk át a képzésen.
Bemutatjuk, hogy mi áll a franchise rendszerek sikere mögött, milyen kritériuoknak kell megfelelni.
Minden képzés alkalmon külön-külön vezetővel, piacvezető hálózatok képviselőivel konzultálhatsz.
A képzséi alkalmak 10:00 órától 15:00 óráig tartanak és egy étkezést tartalmaznak.
A franchise partner kereséshez és a növekedéshez kapcsolódó legfontosabb tapasztalatok, felületek és partnerkeresési stratégiák, melyekkel sikeresen tudnak terjeszkedni a hálózatok.
A hazai franchise hálózatok életciklusai és az egyes lépcsőkön felmerülő kihívások bemutatása, melyek a nagy márkákat érték – indulástól, az első átvevők csatlakozása után, 10+ egységre növekedést követően, stb. – és az ezekre adott megoldások bemutatása.
A franchise, mint terjeszkedési modell lehetővé teszi külső partnerek bevonását a vállalkozás fejlesztésébe azáltal, hogy annak márkáját és üzleti tudását elérhetővé teszi számukra. A franchise partnerek a know-how és brand használatáért cserébe franchise díjat és royalty-t fizetnek a rendszergazdának. Ez a kölcsönös működés lehetővé teszi a hálózat számára, hogy alkalmazottak helyett motivált vállalkozók bevonásával gyorsítsa fel terjeszkedését, ahogyan ezt számos nagy márka bizonyította már.
dr. Mandel Katalin 20 éve végez tanácsadói tevékenységet induló vállalkozások és már működő hálózatok számára. Munkája során betekintést nyert több száz hazai és külföldi koncepció belső működésébe, részt vett több nemzetközi hálózat terjeszkedésében is. Szinte minden szektorból vannak ügyfelei a gyógyszeripartól kezdve a kereskedelmen és vendéglátáson át egészen a szépségiparig és az oktatásig.
A képzés részvételi díja: 79.000 Ft + Áfa / fő.
© 2024 Dakexpo Kft. minden jog fenntartva.